[91] CERRADA 9/12/11 - GALIZA - C.C.CALENDARIOS 2012 EN FASE DE REPARTO

Iniciado por gael160963, Noviembre 16, 2011, 09:56:29 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

pepedafonte


chinke

pues apuntadme uno para mi. para verin (orense) . ya lo recogere en alguna kedada o que me lo coja alguien de vigo que veo que no hay nadie de orense. un saludo
No se viaja para ir a ninguna parte, sino para ir.

gael160963

Cita de: chinke en Diciembre 05, 2011, 19:57:56 pm
pues apuntadme uno para mi. para verin (orense) . ya lo recogere en alguna kedada o que me lo coja alguien de vigo que veo que no hay nadie de orense. un saludo


... alégrome de leerte chinke ... abres a comarca de ourense e xa veremos como facemos para que te chegue o antes posible  ;) ... mándoche por privado o nº de conta. Apertas

t3

Cita de: chinke en Diciembre 05, 2011, 19:57:56 pm
pues apuntadme uno para mi. para verin (orense) . ya lo recogere en alguna kedada o que me lo coja alguien de vigo que veo que no hay nadie de orense. un saludo

Pois nada mellor que facer unha Kdda pola zona, e de paso levamosche o calendario  .meparto .palmas Un placer volver a leerte
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

gael160963


SIGO COAS INCIDENCIAS (POR FAVOR QUE SE IDENTIFIQUEN ESTES TRES INGRESOS):


1 - Dani F. S.

2 - ANA ROSA S. L.  ???

3 - TLE00NCI - Ingresado na oficina da Ronda de Nelle - Travesía San Mateo, 10


[/quote]

GPS*CHAOUEN

Ingreso feito!!! BUFFF!!! Polos pelos!!! Vémonos no reparto!!!!!

gabifly

Diciembre 07, 2011, 13:53:38 pm #126 Ultima modificación: Diciembre 17, 2011, 10:14:41 am por gabifly
a

NOLE T3

ingreso feito...sinto o retraso,pensei que era hoxe o derradeiro dia .ereselmejor

gigi

Cita de: NOLE T3 en Diciembre 07, 2011, 15:19:35 pm
ingreso feito...sinto o retraso,pensei que era hoxe o derradeiro dia .ereselmejor


pois sa somos dous
fieto hoxe pola maña  :roll:

colorines

Gael, me he despistado bastante... ¿llego a tiempo de ingresar? Gracias.

THUNDER

Cita de: gael160963 en Diciembre 05, 2011, 20:18:15 pm
SIGO COAS INCIDENCIAS (POR FAVOR QUE SE IDENTIFIQUEN ESTES TRES INGRESOS):


1 - Dani F. S.

2 - ANA ROSA S. L.  ???

3 - TLE00NCI - Ingresado na oficina da Ronda de Nelle - Travesía San Mateo, 10




Buenas Gael,
Yo creo que el nº 3 es uno de Coruña. Y en Coruña solo faltan tres por ingresar: Ruapenta, Colorines y Foucellas.
Saludos,
VWT2 (el antes)
VWT5 (el ahora)


Uploaded with ImageShack.us

gael160963

Cita de: THUNDER en Diciembre 07, 2011, 23:20:05 pm
Buenas Gael,
Yo creo que el nº 3 es uno de Coruña. Y en Coruña solo faltan tres por ingresar: Ruapenta, Colorines y Foucellas.
Saludos,


... graciñas THUNDER  ;) ... a ver si el interesado se manifiesta  .malabares ... por descarte sería Ruapenta pero es necesario que él lo diga  :roll:

XOCAS

Bos dias a todos,ante todo perdon pola tardanza pero onte xa fixen os deberes e o ingreso esta feito.Non poido ser antes pero penso que chega a tempo.
Espero novas para volver a vernos os de Ferroliño na recollida do material,un saludo para todos e perdon pola espera.

foucellas

Ingreso feito esta maña as 11 horas. Perdoade a tardanza. Saudos
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

donniecp

Ohhhhhh  :'(

Llego tarde! estuve desconectado del foro mucho tiempo pero me gustaría uno. Si aun tengo alguna posibilidad de conseguirlo decírmelo. Gracias.
A cabeza non paaara!!